Виднограї №34

Рік війни…

Кляті кацапи думали, що зламають нас. “Гівна вам на лопаті – жебракам”. Тепер наше задання збудувати кращу країну, хоча з тим що відбувається в політиці – це буде дуже важко. Єрмак – основий ворог в майбутньому.

Але давайте краще про вічне…

Послухав я інтерв’ю Паліндроvа, він порадив послухати Promsonya, а та в свою чергу розказала про badactress і перший кліп просто кайф. Щось дуже кльове може вирости з молодого покоління. Чесно…

 

Святик мені скинув якесь відео і це так класно нагадало олдскул з 2000-них. Дуже кльова пісня і виконавиця з Хмельницького Zabavka і Дмитрик. Переглядаю зараз всі її треки. Цікаво як вона співпрацювала з іншими музикантами. 

Улюблені Кому вниз нарешті щось видали людям. На жаль їх гітарист пішов у кращі світи. Цей трек йому. Кайф…

Весь цей рік я слухав цю пістню. Чомусь саме вона стала для мене наразі піснею війни.

Бумбокс – Імперії впадуть!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

А ще, перед війною повернулася Ніагара. Та сама під яку ми відривалися на фестах, Рейвахах і Висадках. Це кльово, шо люди пропали, поробили свої роботи у життю і вернулиси.

На кілька років зник і Веремій. Але війна час для повернень… І який хороший трек для нашого Війська.

Моя улюблена Грозовська Бенд вирішила випустити новий відеоряд на стару і мною улюблену пісню Сумно. Сучасний Київ – це фортеця і Столиця. Закину вам обидва відео, бо перше то в колекції особистій назавжди…

Ще одна суголосна пісня, котру постійно слухаю – це новий трек від нашої легенди – Сашка Положинського – Музика. Скільки мене в цих словах, скільки співзвучності з моїми думками… 

Музика штовхала мене

Музика тягнула мене

Музика тримала мене на плаву, на плаву

Завдяки їй не занепав

Завдяки їй ще маю запал

Завдяки музиці я живу, я живу…

 

About Василько

Читайте...
Опубліковано у Кліпи, Музика | Теґи: , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Шос сказати